תקנון תוכנית - תדיראן Extra
תאריך עדכון : פברואר 2025
ברוכים הבאים לתקנון תוכנית - "תדיראןExtra " (להלן: "התוכנית") של תדיראן מוצרי צריכה וטכנולוגיה בע"מ ("תדיראן" ו/או "החברה"), אשר במסגרתה החברים הזכאים להשתתף בתוכנית יוכלו לצבור נקודות באמצעות ביצוע פעולות מזכות (כהגדרתן להלן) ולממש את הנקודות לצורך רכישה של מוצרים ו/או שירותים ו/או שוברים שונים, כפי שיוצעו מעת לעת על ידי מפעיל חנות ההטבות, כהגדרתו להלן, הכל בהתאם ובכפוף לתנאי תקנון זה.
תקנון זה מפרט את תנאי ההשתתפות בתוכנית, כולל, בין היתר, אופן צבירת הנקודות, מימושן, פקיעתן, ביטולן או גריעתן. מידע בדבר התנאים החלים על ביצוע עסקת רכישת הטבה, לרבות תנאי הזכאות לביטול עסקה וקיזוז נקודות בגין ביטול עסקה כאמור בהתאם להוראות הדין, מפורט בתקנון תנאי השימוש של מפעיל חנות ההטבות (להלן: "תקנון המפעיל"). תקנון המפעיל ומדיניות הפרטיות של המפעיל מצויים בחנות ההטבות (כהגדרתה להלן) וניתן לצפות בהם בכל עת.
האחריות המוטלת על מפעיל חנות ההטבות ו/או בתי העסק (כהגדרתם להלן) כמי שמנהלים ו/או מוכרים את ההטבות בחנות ההטבות (כהגדרתה להלן), מוסדרת בתקנון המפעיל, ואילו האחריות המוטלת על החברה כמי שאמונה על קביעת תנאי התוכנית וניהולה, לרבות בכל הקשור לאופן צבירת הנקודות, הקצאתן בפועל למשתתפים הזכאים להן והשבתן (במקרה של ביטול עסקה, כמפורט בתקנון המפעיל), מוסדרת בתקנון זה.
מובהר, כי התוכנית מנוהלת על ידי תדיראן בלבד ומפעיל חנות ההטבות אינו ולא יהא אחראי, מכל סיבה שהיא, לכל עניין הקשור ו/או הנוגע לתנאי התוכנית המפורטים בתקנון זה, לרבות הזכאות להשתתף בתוכנית וכיו"ב והאחריות המלאה בקשר עם האמור, מוטלת על תדיראן בלבד, כמפורט בתקנון זה.
יש לקרוא את תנאי התקנון בעיון, שכן עם ההצטרפות לתוכנית, כל משתתף בתוכנית מאשר, ומקבל על עצמו, את תקנון התוכנית במלואו.
למען הסר כל ספק, אדם או גוף שאינו עומד בתנאי הזכאות להשתתפות בתוכנית המפורטים בסעיף 4.1 להלן, לא יוכל להשתתף בתוכנית וליהנות מההטבות הניתנות מכוחה, מכל סיבה שהיא, גם אם הצליח לצבור נקודות באמצעות ביצוע פעולות מזכות. אם אינך עומד בתנאי הזכאות כאמור, עליך לבטל את רישומך לאפליקציה ולתוכנית באופן מיידי.
- כללי
- הנספחים לתקנון זה מהווים חלק בלתי נפרד הימנו.
- כותרות הסעיפים הנן לשם הנוחות בלבד ולא תשמשנה לפרשנות תקנון זה.
- ההצטרפות וההשתתפות בתוכנית וקבלת ההטבות מכוחן, יהיו בהתאם ובכפוף לקבלת מלוא התנאים המפורטים בתקנון זה, וכפי שיהיו מעת לעת.
- עם ההצטרפות לתוכנית מקבלים על עצמם משתתפי התוכנית את התנאים וההוראות המפורטים בתקנון זה, לרבות התנאים המפורטים במסמכים המחייבים (כהגדרתם להלן) וכן מאשרים את תנאי תקנון זה ותנאי המסמכים המחייבים אשר מהווים הסכם מחייב וניתן לאכיפה בין החברה לבין משתתפי התוכנית. תקנון זה מהווה תנאי להשתתפות בתוכנית ההטבות וכל משתתף אשר הצטרף לתוכנית באמצעות הרישום לאפליקציה (כהגדרתה להלן) נחשב כמי שראה, הבין, קרא והסכים להוראות תקנון זה והמסמכים המחייבים, לרבות שינויים אשר יחולו בהם מעת לעת בכפוף לכל דין. אם אינך מסכים לאי אילו מהתנאים המפורטים בתקנון זה או במסמכים המחייבים, הנך מחויב, באופן מיידי, להימנע מהצטרפות לתוכנית.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לשנות את הוראות תקנון זה ו/או להפסיק את התוכנית בכל עת ובכל דרך שתבחר, על פי שיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין. שינוי הוראות התקנון או כל הודעה אחרת על פיו תפורסם על פי שיקול דעתה של החברה ובכפוף להוראות הדין. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר כי תקנון זה ותנאי התוכנית כפופים לשינויים ולהוראות כל דין ו/או הוראות כל רשות מוסמכת.
- במקרה של סתירה ו/או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים כלשהם בכל אמצעי המדיה, תגברנה הוראות תקנון זה לכל דבר ועניין.
- החברה תהא רשאית לשנות את שם התוכנית, סמלי התוכנית וכיו"ב.
- הגדרות
- "האפליקציה"- אפליקציית Tadiran Force הזמינה להורדה במכשירים נתמכים בלבד בחנויות האפליקציות של Google או של Apple, אשר באמצעותה יעודכנו ו/או יבוצעו הפעולות מזכות (כהגדרתן להלן) ובמסגרתה תופעל התוכנית, לרבות צפייה בנקודות ומימוש הנקודות בדרך של רכישת ההטבות בחנות ההטבות (כהגדרתה להלן) שיוצעו מעת לעת על ידי מפעיל חנות ההטבות (כהגדרתו להלן), בהתאם ובכפוף להוראות תקנון זה ולמסמכים המחייבים ובכפוף לתקנון המפעיל ומדיניות הפרטיות של מפעיל חנות ההטבות המופיעים בחנות ההטבות, וכפי שיתעדכנו מעת לעת (להלן: "תנאי חנות ההטבות").
- "המסמכים המחייבים" –תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות של האפליקציה, כפי שיעודכנו מעת לעת על ידי החברה, בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי ובכפוף לכל דין.
- "הטבה" ו/או "הטבות" - מוצרים, שוברים, שירותים וכל הצעת סחר אחרת, כפי שיעודכנו מעת לעת, לפי שיקול דעתם הבלעדי של מפעיל חנות ההטבות ו/או החברה, ובהתאם למלאי של מפעיל חנות ההטבות ובית העסק (כהגדרתם להלן), אשר יוצעו בחנות ההטבות באפליקציה על ידי מפעיל חנות ההטבות ושיהיה ניתן לרכושן אך ורק באמצעות מימוש הנקודות ובהתאם להוראות תקנון זה ובכפוף לתנאי חנות ההטבות. יודגש, כי היקף הנקודות הדרוש לצורך רכישת הטבה, עשוי להתעדכן מעת לעת לפי שיקול דעתם של מפעיל חנות ההטבות ו/או החברה, בכפוף להוראות הדין.
- "התקנון" – תקנון זה כפי שיעודכן מעת לעת על-ידי החברה בכפוף לכל דין, אשר מטרתו להגדיר את הזכויות והחובות של משתתפי התוכנית בכל הקשור להשתתפותם בתוכנית, לרבות תנאי ההשתתפות בה. כל מקום בתקנון זה שנעשה שימוש בלשון זכר יקרא גם כאילו נאמר גם בלשון נקבה.
- "משתתפי התוכנית" או "המשתתף"- כהגדרת מונחים אלה בסעיף 4.1 להלן.
- "מפעיל חנות ההטבות" – חברת היי ביז בע"מ, ח.פ. 514231075 ("המפעיל הנוכחי), האחראית על ניהול ותפעול חנות ההטבות ו/או כל גורם אחר שייבחר ע"י החברה וייכנס בנעלי המפעיל הנוכחי כמפעיל חנות ההטבות לכל דבר ועניין בקשר לתקנון זה. לעניין זה, יובהר כי במידה שהחברה תבחר להחליף את המפעיל הנוכחי במפעיל אחר במקום המפעיל הנוכחי, היא תעדכן את משתתפי התוכנית על כך בהתאם.
- "מזגנים" –דגמי המזגנים המפורטים בנספח א' לתקנון זה, ובלבד שנרכשו על ידי הלקוח הסופי החל מהמועד הקובע לרכישה. החברה שומרת לעצמה את הזכות לעדכן מעת לעת את רשימת המזגנים המשתתפים בתוכנית בהתאם וכפוף לכל דין.
- "המועד הקובע לרכישה" – יום 17.2.2025.
- "לקוח סופי" ו/או "לקוח קצה" – לקוח פרטי שאינו גוף מאוגד, שבמענו הותקן המזגן לצורך שימוש אישי, ביתי או משפחתי. מבלי לגרוע מכלליות האמור, מובהר, כי הפעלת אחריות למזגנים שהותקנו בפרויקטים קבלניים ו/או במוסדות ציבוריים ו/או בארגונים עסקיים ו/או שמיועדים לשימוש שאינו אישי, ביתי או משפחתי, אינה מהווה פעולה מזכה (כהגדרתה בסעיף 5.3 להלן) ולא תזכה את המשתתף בנקודות והמשתתף מוותר על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
- "פעולות מזכות"- כהגדרת מונח זה בסעיף 5.3 להלן.
- "הנקודות" ו/או "מפתח הצבירה" – במהלך תקופת התוכנית וכפוף לתנאי תקנון זה, יוכל המשתתף לצבור נקודות בגין ביצוע פעולות מזכות בהתאם למפתח הצבירה המפורט בנספח א' לתקנון זה. הנקודות כאמור יהיו ניתנות למימוש לצורך רכישה של הטבות, כמפורט לעיל ולהלן.
- "חנות ההטבות" – העמוד באפליקציה בו המשתתף יכול לצפות בהטבות המוצעות ובתנאי רכישת כל הטבה, אשר עשויים להתעדכן מעת לעת וכן לממש את הנקודות שנצברו לזכותו לטובת רכישת הטבה. יובהר כי השימוש בחנות ההטבות כפוף לתנאי תקנון זה והמסמכים המחייבים וכן לתנאי חנות ההטבות, בנוסחם ביום השימוש.
"בית עסק" ו/או "ספק ההטבה" -עוסק ו/או נותן שירותים אשר מפעיל חנות ההטבות התקשר עמו לצורך הצעת הטבות בחנות ההטבות ומכירתן בפועל למשתתפים. שמו של ספק ההטבה יופיע בחנות ההטבות והוא יהיה האחראי הבלעדי לכל הקשור והנובע מעסקת רכישת ההטבה, ובכלל זה לטיבה, אספקתה, איכותה, מאפייניה, עמידותה, תנאיה וכיו"ב והכל כמפורט בתנאי חנות ההטבות. רשימת בתי העסק הכלולים בחנות ההטבות , עשויה להשתנות ולהתעדכן מעת לעת, לפי שיקול דעתו של מפעיל חנות ההטבות, ובכפוף להוראות הדין ולתנאי חנות ההטבות.
- תקופת התוכנית
התוכנית תהיה בתוקף החל מיום 17.2.2025 ועד ליום 31.12.2025, (להלן: "תקופת התוכנית"), אלא אם החברה הודיעה אחרת, בהתאם להוראות הדין. צבירת הנקודות תתאפשר במהלך תקופת התוכנית בלבד ובכפוף להוראות תקנון זה. תוקף הנקודות שנצברו במהלך תקופת התוכנית והזכות לממשן להטבות בהתאם להוראות תקנון זה יהיה החל מיום 17.2.2025 ועד ליום 31.3.2026, אלא אם החברה הודיעה אחרת בהתאם להוראות התקנון והוראות הדין (להלן: "תקופת המימוש"), ובכלל זאת ומבלי לגרוע מכלליות האמור, החברה תהא רשאית לשנות את תנאי התוכנית או לסיימה באופן מיידי במקרה שבו ניתן לגבי מפעיל חנות ההטבות צו פירוק, צו פירוק זמני, צו כינוס, צו כינוס נכסים או צו הקפאת הליכים לפי כל דין, וכן במקרה שבו עסקו של מפעיל חנות ההטבות חדל להתקיים או נסגר.
-
הצטרפות והשתתפות בתוכנית
- רשאי להצטרף כמשתתף בתוכנית, אך ורק מי שמתקיימים בו, כל התנאים המפורטים להלן, הכל בכפוף לתנאי התקנון והמסמכים המחייבים (להלן: "משתתפי התוכנית" או "המשתתף"): (א) מלאו לו 18 שנים והינו בעל תעודת זהות; (ב) מי שהוא מתקין מערכות מיזוג אוויר במקצועו ובעיסוקו; (ג) מי שהשלים את בקשת ההצטרפות (כהגדרתה להלן); ו-(ד) מי שקרא תקנון זה והמסמכים המחייבים בעיון והסכים לכל תנאיהם.
- הצטרפות לתוכנית תיעשה באמצעות מילוי תהליך הרשמה באפליקציה ו/או אשרור ועדכון הרישום על ידי משתמשים שכבר רשומים לאפליקציה (להלן: "בקשת הצטרפות").
- בעת ההרשמה, תתבקש למסור בין היתר, את הפרטים הבאים: שם מלא, מספר תעודת זהות, טלפון נייד, דואר אלקטרוני, שם העסק, מספר ח.פ/עוסק מורשה, הסכמה לכך שמגיש בקשת ההצטרפות קרא את התקנון והמסמכים המחייבים והסכים לתנאיהם, לרבות הסכמה לקבלת דיוור ותכנים פרסומיים מהחברה ומחברות הקשורות עמה. ייתכן ויתבקשו פרטים נוספים מעת לעת.
- זיהוי המשתתף יעשה באמצעות מספר הזהות ו/או באמצעות מספר הטלפון, או באמצעות פרטי זיהוי נוספים שאותם מסר המשתתף בעת הגשת בקשת ההצטרפות. במידה שמשתתף החליף את מספר הטלפון הסלולארי אשר באמצעותו בוצעה ההרשמה לאפליקציה ולתוכנית, הדבר יגרום לאי זיהויו של המשתתף. במקרה כזה, על המשתתף לפנות לשירות הלקוחות של החברה, באמצעות פרטי הקשר המפורטים בתחתית תקנון זה.
- האחריות על מילוי הפרטים הנדרשים ועדכונם במסגרת הרישום לאפליקציה וההצטרפות לתוכנית הינה על המשתתף, והמשתתף מתחייב בזאת למסור אך ורק פרטים נכונים ומדויקים. המשתתף מאשר כי הפרטים שמסר הינם נכונים, עדכניים ומלאים והוא מאשר כי יעדכן בדבר כל שינוי בפרטים אלו. לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו/או מפעיל חנות ההטבות ו/או מי מטעמם לעניין אי צבירת נקודות ו/או אי קבלת הטבה מחמת טעות/מילוי חלקי/אי מילוי בפרטי זיהוי המשתתף ו/או אי עדכונם על ידי המשתתף ובמקרה כזה החברה ו/או מפעיל חנות ההטבות ו/או מי מטעמם לא יהיו אחראים לכל נזק ו/או אובדן זכויות שיגרם למשתתף עקב כך.
- לא תישמע כל טענה כלפי החברה ו/או מפעיל חנות ההטבות ו/או מי מטעמם לעניין אי קבלת משתתף לתוכנית מחמת אי השלמת הליך הרישום ו/או אשרור הרישום לאפליקציה.
- יודגש, כי ההשתתפות בתוכנית הינה אישית ומיועדת למשתתפי התוכנית בלבד, אינה ניתנת להעברה או לשימוש על ידי אחר או באמצעות אחר.
- החברה שומרת לעצמה את הזכות לסרב לאשר את רישומו של מבקש כמשתתף בתוכנית מכל סיבה שהיא ולפי שיקול דעתה הבלעדי. למען הסר כל ספק, שיהוי ו/או עיכוב מצד החברה בהפעלת זכות הסירוב כאמור, לא תיחשב לוויתור על הזכות כאמור.
- שימו לב, משתמשים שלא ימסרו את הפרטים הנדרשים ו/או לא יאשרו את תנאי התקנון והמסמכים המחייבים, יוסרו מהאפליקציה.
- ניתן לבטל את ההשתתפות בתוכנית באמצעות מחיקת החשבון באפליקציה באמצעות כניסה לאיזור האישי באפליקציה ובחירה באפשרות של "מחיקת חשבון".
- החברה רשאית לבטל את ההשתתפות של משתתף בתוכנית ובכלל זאת, להפקיע מהמשתתף כל זכות הנובעת מהצטרפותו לתוכנית, לרבות זכויות שנצברו קודם לביטול ההצטרפות כאמור, במידה שהמשתתף פעל בניגוד להוראות התקנון והמסמכים המחייבים, ו/או במקרה שהחברה סבורה כי השתתפותו בתוכנית עלולה להסב לחברה ו/או לצד שלישי נזק, ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, במקרים הבאים: (א) המשתתף מסר פרטים כוזבים ו/או שגויים ו/או שאינם נכונים בעת רישומו לאפליקציה; (ב) המשתתף אינו עומד או הפסיק לעמוד בתנאי הזכאות המפורטים בסעיף 4.1 לעיל; (ג) המשתתף חדל להיות כשיר על פי דין, לרבות כתוצאה מפטירה (חס וחלילה); (ד) המשתתף צבר חוב בספרי החברה שלא נפרע תוך 7 ימים ממועד שליחת התראה על כך על ידי החברה; (ה) המשתתף חדל פירעון או שננקטו כנגדו הליכים בהתאם להוראות פקודת פשיטת רגל [נוסח חדש, התש"ם – 1980] או כל הוראה רלוונטית אחרת, וכל עוד מצב זה הינו בתוקף ולא בוטל על ידי רשות מוסמכת ו/או בית המשפט תוך 30 יום מהמועד בו נכנס לתוקף.
- בוטלה הצטרפותו של משתתף בתוכנית, ימחקו ויבוטלו כל הזכויות שנצברו לזכותו של המשתתף בתוכנית, לרבות נקודות שנצברו וטרם מומשו.
- מדיניות צבירת נקודות
- צבירת הנקודות מכוח התוכנית, תתאפשר אך ורק במשך תקופת התוכנית. בתום תקופת התוכנית, לא תתאפשר יותר צבירה של נקודות מכוח תוכנית זו והמשתתפים מוותרים על כל טענה ו/או דרישה בקשר לכך.
- צבירת הנקודות במשך תקופת התוכנית, תהא בכפוף לביצוע הפעולות המזכות ולמפתח הנקודות, ובכפוף להוראות תקנון זה.
- "פעולות מזכות" – כל אחת מאלה: (א) הפעלת אחריות למזגנים של החברה (כהגדרתם לעיל) הנכללים בנספח א' לתקנון זה, אשר נרכשו על ידי לקוחות סופיים (לקוחות קצה) החל מהמועד הקובע לרכישה והותקנו אצל הנ"ל על ידי משתתף בתוכנית, וזאת באמצעות הכלי הייעודי לכך באפליקציה. למען הסר כל ספק, מובהר כי הפעולה כאמור תיחשב כמושלמת, רק לאחר מילוי כל הפרטים הנדרשים להפעלת האחריות כאמור והעלאת האסמכתאות הדרושות לכך, לרבות חשבונית רכישה של הלקוח הסופי, תקינה וברורה, המעידה על כך שהמזגן נרכש על ידו החל מהמועד הקובע; ויובהר, הפעלת אחריות למזגנים שנרכשו על ידי לקוחות סופיים לפני המועד הקובע לרכישה, לא תיחשב כפעולה מזכה; (ב) השתתפות בהדרכות של החברה, כפי שנרשם בספרי החברה;(ג) יום הולדת; (ד) מתנת הצטרפות חד פעמית בגין השלמת הרישום והצטרפות לתוכנית זו; (ה) וכל פעולה נוספת שתוגדר על ידי החברה בתקנון זה מעת לעת בהתאם לשיקול דעתה ובכפוף לכל דין. למען הסר כל ספק, בשום מקרה לא יינתן כפל נקודות בגין אותה פעולה מזכה. הנקודות שיוקצו למשתתף בגין ביצוע פעולות מזכות יהיו בהתאם למפתח הנקודות המצורף כנספח לתקנון זה.
- בנוסף לאמור, החברה תהא רשאית להעניק למשתתף נקודות נוספות, בתנאים שונים (לרבות תקופת מימוש) בהתאם לשיקול דעתה הבלעדי.
- במהלך תקופת המימוש, ניתן יהיה לממש את הנקודות ואך ורק לצורך רכישת הטבות, כפי שיוצעו מעת לעת בחנות ההטבות, בהתאם לתקנון זה ולמסמכים המחייבים ובכפוף לתנאי חנות ההטבות, ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, ייתכנו תנאים שונים להטבות שונות, וביניהם מספר הנקודות הנדרש לצורך רכישת כל הטבה, תוקף, מלאי מוגבל, תנאים מגבילים לרכישה ועוד. למען הסר ספק, משתתף יוכל לרכוש את ההטבה רק אם צבר את היקף הנקודות הנדרש לצורך רכישת ההטבה, כפי שיפורט לצד כל הטבה ו/או בחנות ההטבות. מובהר, כי ניתן לרכוש הטבות אך ורק באמצעות הנקודות ולא יהיה ניתן לרכוש הטבות באמצעות שילוב של נקודות וכסף.
- מימוש הנקודות על ידי המשתתף, מותנית, בין השאר, בכך שחברותו בתוכנית בתוקף במועד המימוש.
- מובהר, כי מימוש הנקודות יתאפשר אך ורק במשך תקופת המימוש. בתום תקופת המימוש, החברה תגרע את מלוא הנקודות שנצברו לטובת המשתתף ולא יהיה ניתן לעשות בהן כל שימוש ו/או לקבל כל דבר תמורתן מהחברה ו/או ממפעיל חנות ההטבות ו/או מכל צד שלישי אחר, לרבות פיצוי מכל סוג שהוא, ובכלל זה כסף או שווי כסף ולמשתתף לא תהא כל טענה כלפי החברה ו/או מפעיל חנות ההטבות בגין כך.
- מובהר כי החברה תהא רשאית לגרוע נקודות שנצברו לזכות משתתף בקרות אחד מהמקרים הבאים: (א) בגין '"נקודות ביטול" (כהגדרתן בתקנון חנות ההטבות), קרי במקום בו המשתתף ביטל עסקת רכישת הטבה, שלא כתוצאה מפגם או אי התאמה בהטבה שנרכשה, בהתאם להוראות הדין וכמפורט בחנות ההטבות; (ב) בכל מצב שבו, לדעת החברה, קיים חשש כי המשתתף פעל בניגוד להוראות תקנון זה ו/או למסמכים המחייבים ו/או לתנאי חנות ההטבות, ובכלל זה ומבלי לגרוע מכלליות האמור, במקום בו הסתבר לחברה שהמזגנים שבגינם הוקצו למשתתף נקודות, הותקנו בפרויקטים קבלניים ו/או במוסדות ציבוריים ו/או בארגונים עסקיים ו/או שנעשה בהם שימוש שאינו אישי, ביתי או משפחתי ו/או שנרכשו על ידי הלקוח הסופי קודם למועד הקובע לרכישה.
- ההטבות ורכישתן
התנאים החלים על רכישת הטבות בחנות ההטבות יהיו כמפורט בתנאי חנות ההטבות, אשר כוללים, בין היתר, מדיניות החזרות וביטולים, זמני אספקה, וכן תנאים מגבילים נוספים. מובהר, כי כל רכישה של הטבה, כפופה לאישור תנאי חנות ההטבות, כפי שיתעדכנו מעת לעת. תנאי חנות ההטבות המעודכנים, מצויים בחנות ההטבות וניתן לצפות בהם בכל עת.
-
שירות לקוחות
- בכל פנייה הקשורה לתנאי התכנית, לרבות אופן צבירת הנקודות ומלאי הנקודות שעומד לרשות המשתתף, לרבות ביחס להחזר נקודות ו/או ביטולן ו/או גריעתן, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של החברה שעומד לרשות המשתתפים בימי עסקים בלבד, בימים ראשון עד חמישי בין השעות 10.00 ל 16.00 ביתר המועדים, שירות הלקוחות יהיה סגור. יובהר כי מפעיל חנות ההטבות אינו אחראי למענה של החברה ו/או לתוכן המענה ואופיו ו/או לפרק הזמן הנדרש לצורך הטיפול בפנייה כאמור.
- בכל פנייה הקשורה להטבות, לרבות אספקת ההטבות, ביטול עסקת רכישת הטבה, מדיניות ביטולים, כשל תמורה, שובר לא תקין, תלונות הקשורות לספקי ההטבה וכיו"ב, ניתן לפנות לשירות הלקוחות של מפעיל חנות ההטבות, כמפורט בתקנון המפעיל הזמין לצפייה בחנות ההטבות. ויודגש, ככל שיידרש, מפעיל חנות ההטבות יפנה לבית העסק ו/או לצד ג' רלוונטי לצורך הטיפול בפנייה כאמור ויעביר לו את כל המידע הדרוש לצורך הטיפול בפנייה והמשתתף מאשר כי ידוע לו כי המידע אודותיו עשוי לעבור לצדדים שלישיים כאמור. יובהר כי החברה אינה אחראית למענה של מפעיל חנות ההטבות ו/או לתוכן המענה (למעט תוכן הרלוונטי לתנאי התוכנית, לרבות הנקודות) ואופיו ו/או לפרק הזמן הנדרש לצורך הטיפול בפנייה כאמור.
- אחריות
- החברה אינה אחראית ולא תישא בכל אחריות לכל עניין הקשור ו/או הנוגע לאופן הצגת ההטבות בחנות ההטבות, אספקתן, טיבן, איכותן, אופיין, מפרטן הטכני, תפקודן, תוקפן, התנאים והמגבלות החלים עליהן וכיו"ב.
האחריות המלאה בקשר עם האמור, תהא על מפעיל חנות ההטבות ו/או בתי העסק, כמפורט בתנאי חנות ההטבות. מובהר, כי בכל מקרה החברה לא תישא באחריות לכל נזק שינבע ו/או שייגרם למשתתף ו/או לכל צד שלישי אחר בקשר עם האמור בסעיף זה.
- חנות ההטבות מנוהלת על ידי מפעיל חנות ההטבות והוא הגורם שאחראי לה ולחברה אין כל אפשרות לסייע מול בית העסק בקשר למוצרים או לשירותים או לשוברים נשוא ההטבות.
- מפעיל חנות ההטבות אינו אחראי ולא יישא בכל אחריות לכל עניין הנובע ו/או הקשור לתנאי התוכנית, לרבות צירוף המשתתף לתוכנית, הפעולות המזכות, צבירת הנקודות, מספר הנקודות העומדות לרשות כל משתתף ותוקפן וכיו"ב. האמור הינו בהתאם ובכפוף למפורט בתקנון זה בלבד. מפעיל חנות ההטבות לא יישא באחריות לכל תקלה או נזק שייגרם למשתתף בקשר לעם האמור והאחריות המלאה בקשר עם האמור, תהא על החברה בלבד, כמפורט בתקנון זה, ולמשתתף לא תהא כל תביעה ו/או טענה אל מול מפעיל חנות ההטבות ו/או מי מטעמו בקשר לכך.
- מבלי לגרוע מהאמור לעיל, ידוע למשתתפים כי התוכנית, לרבות כל תוכן ו/או שירות ו/או מוצר ו/או הטבה המופיעים בו, בכל מדיה, מותאמים למדינת ישראל ומיועדים לשימוש במדינת ישראל בלבד, אלא אם כן צוין אחרת; וניתנים במצבם כפי שהם ובכפוף לזמינותם (As Is ו- As Available) והחברה אינה אחראית לתוכן הכלול בחנות ההטבות.
- החברה אינה אחראית ולא תהא אחראית באופן כלשהו לתפקודה התקין של רשת התקשורת ו/או רשת האינטרנט ולא תישא באחריות להפסקות ו/או הפרעות ו/או שיבושים ברשתות כאמור ולא תהיה אחראית לנזקים כלשהם, ישירים ו/או עקיפים, לרבות הוצאות ישירות ו/או עקיפות, אשר ייגרמו למשתתף בתוכנית בגין הפסקות ו/או שיבושים ו/או הפרעות כאמור.
- המשתתפים מתחייבים לציית להוראות הדין החלות על השימוש באפליקציה, לרבות לתנאי המסמכים המחייבים. החברה אינה אחראית לכל פעילות בלתי חוקית שתתבצע, ככל שתתבצע, על-ידי מי מהמשתתפים ו/או כל גורם אחר במסגרת התוכנית.
- המשתתפים מתחייבים, כי יפצו וישפו את החברה ו/או כל מי מטעמה בגין כל נזק, הפסד, אובדן רווח, תשלום ו/או הוצאה, פגיעה במוניטין, פגיעה כלכלית ו/או מסחרית, לרבות מתוקף כל דרישה, תביעה, פסק דין, פשרה, הוצאה לפועל, ולרבות הוצאות משפט, ועלויות הייעוץ המשפטי, הנובעים, במישרין ו/או בעקיפין, מהפרת התקנון ו/או המסמכים המחייבים ו/או כל ממעשה ו/או מחדל של המשתתפים ומי מטעמם.
- עיבוד מידע אישי, דבר פרסומת ושליחת הודעות
- לחברה מדיניות פרטיות, אשר תחול על משתתפי התוכנית, בענייני מידע אישי ובעניין דיוור ודבר פרסומת, לרבות בכל הקשור לרישום ו/או להצטרפות ו/או להשתתפות בתוכנית. מדיניות הפרטיות של החברה הינה חלק בלתי נפרד מתקנון זה וניתן לצפות בה בכל עת באפליקציה (להלן ולעיל: "מדיניות הפרטיות"). משתתף התוכנית מאשר, מסכים ומקבל על עצמו את מדיניות הפרטיות כפי שתעודכן מעת לעת, וידוע לו כי היא מהווה חלק בלתי נפרד מהתקנון.
- דבר פרסומת: הרינו ליידעך כי נעשה שימוש בפרטי הקשר שתספק לנו במסגרת הרישום לתוכנית על מנת לשלוח לך הודעות הקשורות בתוכנית, הודעות פרסומיות (לרבות דברי פרסומת לפי חוק התקשורת (בזק ושידורים), תשמ"ב–1982) ו/או משלוח הודעות שיווקיות ממוקדות, על ידי החברה או על ידי צדדים שלישיים, וזאת, בין היתר, באמצעות דואר, טלפון, דואר אלקטרוני, SMS, הודעות וואטסאפ והודעות 'פוש נוטיפיקיישן' (הודעות דחיפה המופיעות על מסך הטלפון של המשתתף, גם כאשר האפליקציה לא פתוחה).
ככל שהנך מעוניין שלא לקבל דברי פרסומת מאיתנו, הנך מתבקש (א) לשלוח לנו הודעה לכתובת tadirang@tadiran-group.co.il, או (ב) למלא אחר ההוראות להסרה מרשימת הדיוור, אשר מופיעות בהודעות הנשלחות אליך (ככל שנשלחו) או לבטל את אפשרות שליחת התראות פוש באמצעות פונקציית ניהול התראות והרשאות של יישומים במכשירך.
- שונות
- כל רישומי החברה והעתקים של רישומים אלה (כשהם מאושרים על ידי החברה) ורישומי מפעיל חנות ההטבות יהוו ראיה מכרעת לקיומם ולנכונות הפרטים הרשומים בהם ולא תועלה כל טענה בדבר נכונות ו/או אי נכונות ו/או חוסר בפרטים המפורטים ברישומים כאמור.
- הודעותיה של החברה על שינוי או עדכון בתקנון ו/או בתוכנית, לרבות בנספחיו, ייחשבו כחלק בלתי נפרד מתקנון זה.
- ויתור או פעולה של החברה לטובת משתתף בניגוד לאמור בתקנון, הנה לפנים משורת הדין בלבד ולא תשמש או תיחשב כוויתור על האמור בתקנון זה.
- האחריות למימוש הנקודות במועדים הקבועים לכך חלה על המשתתף בלבד ומשכך למשתתף לא תהיינה כל טענות ו/או תביעות ו/או דרישות כלפי החברה ו/או מפעיל חנות ההטבות בכל מקרה בו המשתתף לא מימש את הנקודות שנצברו לזכותו באופן חלקי ו/או מלא) במהלך תקופת המימוש. מובהר כי החברה אינה מחוייבת ואינה אחראית במשלוח תזכורות ו/או הודעות מתאימות למשתתפים בכל הקשור להשתתפות בתוכנית ו/או לשימוש בה ו/או למימוש הנקודות, אלא בכפוף להוראות הדין.
- יש לראות בהוראות תקנון זה, בהוראות המסמכים המחייבים ובתנאי חנות ההטבות כמשלימות אחת את השנייה. בכל מקרה של סתירה בין הוראות תקנון זה ו/או המסמכים המחייבים ו/או תנאי חנות ההטבות לבין פרסומים אחרים, המסמכים המחייבים ו/או תקנון זה ו/או תנאי חנות ההטבות, יגברו.
- החברה לא תישא בכל אחריות לכל תקלה ו/או נזק, מכל סוג שהוא, שייגרם ו/או עלול להיגרם למכשיר הטלפון של משתתף (לרבות של המבקש להצטרף לתוכנית), לרבות בעת הרישום לתוכנית במסגרת הרישום לאפליקציה במקרה בו מכשיר הטלפון של המשתתף אינו תומך באפליקציה ולמשתתף ו/או למי מטעמו לא תהיינה טענות ו/או דרישות ו/או תביעות כנגד החברה ו/או מי מטעמה.
- בפרסומים ו/או הודעות ו/או דיוור של התוכנית ייתכן ויוצג מידע מסחרי – פרסומי של צדדים שלישיים ו/או קישורים המובילים לאתרי אינטרנט שונים ו/או למידע מסחרי – פרסומי של צדדים שלישיים שמקורם יכול שיהיה מהחברה ויכול שיהיה מצדדים שלישיים שונים (להלן: "המידע המסחרי"). מובהר כי המידע המסחרי אינו מנוסח ו/או מועבר על-ידי החברה, אינו בשליטתה והיא אינה מפקחת עליו, והוא נועד אך ורק לנוחיותם ולידיעתם של המשתתפים. כמו כן, אין בכך כדי להעיד על הסכמתה ו/או אחריותה של החברה למידע המסחרי ו/או כדי להוות ערובה לאמינותו, עדכניותו, תקינותו, חוקיותו וכיו"ב. החברה מבהירה כי הדבר אינו מהווה המלצה ו/או חוות דעת, ועל כן כל הסתמכות על הצהרות, חוות דעת, הבעות עמדה, הצעות, עצות, אינפורמציה, שירות ו/או כל תוכן אחר במסגרת התכנית בכלל והמידע המסחרי בפרט שאיננו מטעמם נעשה בהתאם לשיקול דעתו המלא והבלעדי של המשתתף ויתבצע על אחריותו בלבד, וכי החברה אינה מעורבת ביצירתו, עריכתו ו/או הפעלתו, ולכן מומלץ לקרוא בעיון את תנאי השימוש ומדיניות הפרטיות הרלוונטיים למידע המסחרי, ככל שקיימים, ו/או לפנות לבעליו בכל מקרה של טענה או בקשה בעניין. עוד מובהר, כי החברה אינה מתחייבת כי הקישורים לפלטפורמות דיגיטליות של צדדים שלישיים יהיו בהכרח פעילים. למשתתפים לא תהא כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה כנגד החברה בקשר עם כל מידע מסחרי הכלול בתוכנית בגין כל נזק ישיר או עקיף, הנובע משימוש ו/או מהסתמכות על המידע המסחרי. על כל המשתתפים לבצע בעצמם את כל הערכותיהם ובדיקותיהם לגבי כל מידע מסחרי.
- במידה שהוראה מהוראות תקנון זה, תקבע על ידי בית המשפט כבלתי חוקית ו/או בלתי תקפה, אזי לא יבטל הדבר את יתר הוראות התקנון ו/או את יתר חלקי אותה הוראה שבוטלה ו/או צומצמה על ידי בית המשפט, אשר לא בוטלו או צומצמו.
- תקנון זה וכל עילה משפטית הנובעת מהשימוש על פיו, לרבות תוקפן ופרשנותן של הוראות התקנון, יוכפפו לדין הישראלי בלבד וסמכות השיפוט הבלעדית של דבר ועניין הנוגע לתקנון ולשימוש על פיו תהא נתונה לבתי המשפט המוסמכים במחוז תל אביב.
- כל חבות במס הנובעת מרכישת ההטבות ו/או השימוש בנקודות ו/או המרתן ו/או ניצולן ו/או מימושן, תחול על המשתתף בתוכנית והינה באחריותו הבלעדית.
נספח א'